Går du med tanken om at starte en abonnementsforretning og vil du styrke relationen til dine kunder? I autobranchen er der mange muligheder for at skabe mere værdi for dine kunder ved at tilbyde ydelser på abonnement. Fx hjulskift, vask, rengøring, reparationer eller at hente og bringe bil ifm. Service.

AutoBranchen Danmark tilbyder, i samarbejde med Subscrybe, et eksklusivt Abonnementsakademi, hvor du bliver klædt ordentligt på til at udvikle og drive din egen abonnementsforretning, gennem konkrete værktøjer, teori og viden.

Efter forløbet står du med:

  • En eller flere abonnementsprodukter/-services
  • En IT-platform til at køre abonnementsbetalingerne på
  • Prissætning af ydelserne
  • En plan for salg og markedsføring af dine nye abonnementsløsninger

På Abonnementsakademiet får du en abonnementsforretning op og køre, som der kan være med til at fremtidssikre din virksomhed, og som både er fordelagtig for din forretning – og for dine kunder.

Kursusforløbet tilbydes til medlemmer af AutoBranchen Danmark.

Varighed: Tre dage fra kl. 9:00 – 15:30.

Sted: Hos en af de deltagende virksomheder.

Pris: Det koster 5.000 kr. pr. deltager pr. kursus-gang. Der skal minimum være to deltagere pr. virksomhed.

Datoer for næste hold på Abonnementsakademiet

Hold 1:

  1. workshop: Den 5. september.
  2. workshop: Den 3. oktober.
  3. workshop: Den 31. oktober.

Alle tre workshop-dage er fra kl. 9:00 – 15:30.

Spørgsmål og tilmelding

Vi opretter løbende nye hold med et begrænset antal deltagere for at sikre en god gruppedynamik. Hvis du er interesseret i at komme med et hold i Abonnementsakademiet, skal du skrive til medlemschef Charlotte Brix Andersen på cba@abdk.dk.

Case: Ejner Hessels abonnementer: Vil se kunderne dobbelt så meget

Ejner Hessel A/S er landet største bilforhandler og her er de langt fremme, når det gælder abonnementer og kundefastholdelse.
“For os handler abonnementet i høj grad om en investering i kundeforholdet,” fortæller Anders Bruun, salgs- og marketingchef hos Ejner Hessel.

>> Læs casen med Ejner Hessel

Læs mere om abonnementer og fremtidens autobranche: