I de kommende uger er der ekstra god grund til at få solgt bilforsikringer til kunderne. AutoBranchen Danmark kører nemlig en kampagne i samarbejde med Gjensidige Forsikring.
Kunder, der køber en AutoBranchen Danmark bilforsikring hos Gjensidige i perioden frem til og med den 15. maj, vil få 20 procent rabat på den normale forsikringspræmie. Kampagnerabatten fortsætter så lang tid bilen er forsikret hos Gjensidige
Provision:
Forhandlere modtager fortsat samme provision og sælgerne modtager samme point i salgsklub under kampagneperioden, så der er alle gode grunde til at være ekstra proaktiv med forsikringssalget i den kommende tid.
Regler for kampagnen:
- Som forhandler skal du være sat op til at kunne sælge AutoBranchen Danmarks bilforsikringer – kontakt Gjensidige hvis du ikke er det
- Kunden skal have bilen leveret i perioden eller
- Hvis bilen ikke kan leveres i perioden, skal der foreligge en underskrevet slutseddel i perioden eller
- Hvis du tidligere har indregistreret bilen til et andet forsikringsselskab, kan du kontakte kunden og fortælle om kampagnen (husk det er jer der skal oprette forsikringen i enten Autodesktop eller Bilinfo – kunden skal ikke ringe direkte til Gjensidige)
Den skræddersyede bilforsikring fra Gjensidige Forsikring indeholder følgende fordele:
- Ansvar/Kasko dækning
- Ubegrænset kilometer
- Gratis reparation af stenslag
- Særlig lav forsikringspris hvis kunden er fyldt 25 år og har tre års skadefri kørsel
- Bilen henvises tilbage til sælgende forhandlers værksted i forbindelse med en forsikringsskade
For at rabatten bliver registreret korrekt, skal forsikringen altid registreres på en af følgende måder:
- I Autodesktop – hvor I skal huske at skrive ”kampagne” i ”besked/kommentar-feltet eller
- I Bilinfo
Derudover skal I altid huske at indregistrere bilen med et bevisnummer på skat.dk. Har du spørgsmål til dette eller mangler bevisnumre, er du altid velkommen til at kontakte din lokale Gjensidige konsulent.
Kontakt

Charlotte Brix Andersen
Leder af Medlemsservice, forretningsudvikling og kommunikation
Flemming Ransborg
Medlemskonsulent, Nordjylland og Bornholm
Klaus Schultz
Medlemskonsulent, Sydjylland og Fyn
Christian Richter
Kommunikations- og politisk rådgiver
Lene Søbo
Grafiker og marketingkoordinator
Christian Mikkel Uldall Grøn
Web- og social medie manager
Emil Refn
Studentermedhjælper