Bilforhandlere

Brug branchedagene til at gøre din forretning stærkere

Temaet ”forretning” var centralt, da programmet for branchedagene Vores Autobranche blev lagt, og det har vakt interesse. Allerede nu har omkring 500 – medlemmer såvel som ikke-medlemmer af AutoBranchen Danmark – meldt sig til at deltage, og temamøderne Fagsnak i førersædet er godt fyldt op.

Har man ikke allerede gjort det, så er det tid til at melde sig til, hvis man vil sikre en plads til sig selv og eventuelt bruge lejligheden til at invitere samarbejdspartnere og kolleger til et par dage fyldt med ny inspiration til forretningen. Vores Autobranche er nemlig ikke bare for medlemmer, men for alle i branchen.

I løbet af de to dage i de smukke og hyggelige rammer på Gram Slot, bliver deltagerne indviet i eksperternes viden om fremtidens succesfulde forretningsmodeller. Samtidig får de mulighed for at komme i tæt dialog og stille spørgsmål til en række af mennesker, som ved allermest om de områder, der i dag er afgørende for at kunne udvikle en forretning, der giver overskud. Nogle af de temaer, der er mulighed for at dykke ned i, er forsikring, generationsskifte, GDPR-regler, hvordan man skaffer fremtidens arbejdskraft og online-salg.

Ikke bare for hyggens skyld

Administrerende direktør for AutoBranchen Danmark, Gitte Seeberg, forklarer: ”Branchedage som Vores Autobranche skal ikke bare være for hyggens skyld – det skal give pote på bundlinjen. Vi synes, vi er lykkedes ret godt med at sætte et program sammen, som både rammer behovet for at få viden om de nyeste tendenser og samtidig gør, at man går hjem med noget til forretningen, som allerede kan bruges i morgen”.

Dagene bliver dermed meget mere end en anledning til at mødes til hyggeligt samvær med samarbejdspartnere og kolleger: En investering i at komme til branchedagene kan også få helt konkret betydning for bundlinjen. De kommende år kommer nemlig til at byde på store forandringer for autobranchen – det fortæller alle fra de store konsulenthuse til markedsanalytikere og fremtidsforskere. Digitalisering, kampen om retten til bilens data, elbiler og nye forbrugsmønstre er nogle af de store tendenser, der kan komme til at betyde nyt liv – eller det modsatte – for Danmarks bilforhandlere. Og det er derfor også nogle af de temaer, der er på dagsordenen på branchedagenes hovedscene den 7-8. maj. Her vil blandt andre politisk kommentator Hans Engell, medlem af Europaparlamentet Christel Schaldemose og flere internationale eksperter indenfor autobranchen give deres bud på, hvordan fremtidens forretning kommer til at forme sig.

Se programmet her

Kontakt

Charlotte Brix Andersen

Leder af Medlemsservice, forretningsudvikling og kommunikation

Flemming Ransborg

Medlemskonsulent, Nordjylland og Bornholm
Klaus Schultz

Klaus Schultz

Medlemskonsulent, Sydjylland og Fyn

Christian Richter

Kommunikations- og politisk rådgiver

Lene Søbo

Grafiker og marketingkoordinator

Christian Mikkel Uldall Grøn

Web- og social medie manager

Julie Løvenholdt

Medlemskoordinator

Emil Refn

Studentermedhjælper