Cookie- og privatlivspolitik

Privatlivspolitik

AutoBranchen Danmarks privatlivspolitik

Læs mere

Cookiepolitik

AutoBranchen Danmarks cookiepolitik

Læs mere

Politik om Tracking pixels

AutoBranchen Danmarks politik om Tracking pixels

Læs mere

Cookiepolitik

Vi bruger cookies på autobranchendanmark.dk for at forbedre din brugeroplevelse af hjemmesiden.

Vi bruger cookies. Vi bruger både egne og tredjeparts cookies til trafikanalyser og markedsføring. Nogle af disse cookies indsamler personførbare data. Vi deler visse oplysninger om brugen af vores website med vores partnere, der kan kombinere disse data med andre oplysninger, om de har indsamlet fra din brug af deres tjenester.

Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv.

Loven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for at sikre leveringen af den tjeneste, du udtrykkeligt har anmodet om at bruge. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke.

Dette websted bruger forskellige typer af cookies. Nogle cookies sættes af tredjeparts tjenester, der vises på vores sider.

Du kan til enhver tid ændre eller tilbagetrække dit samtykke fra Cookiedeklarationen på vores hjemmeside.

Få mere at vide om, hvem vi er, hvordan du kan kontakte os, og hvordan vi behandler persondata i vores Privatlivspolitik.

Angiv venligst dit samtykke-ID og -dato, når du kontakter os angående dit samtykke.

Dit samtykke gælder for følgende domæner: autobranchendanmark.dk

Politik om tracking pixels

Vi gør opmærksom på at vi gør brug af tracking pixels i vores nyhedsbreve.

Hvad er en tracking pixel?

En tracking pixel er typisk en grafik på 1×1 pixel, som er skjult på et websted eller i en e-mail. En tracking pixel er unik til hver modtager af et nyhedsbrev, så når den hentes fra webserveren, så ved nyhedsbrevssystemet at netop du har åbnet nyhedsbrevet. Når du efterfølgende klikker på et link i nyhedsbrevet gemmes en cookie i din browser og websiden ved herefter hvem du er og logger hvilke sider du har besøgt, hvilke knapper der klikkes på og om det er fra en mobil eller computer.

Til hvilke formål bruger vi tracking pixels?

Vi bruger informationerne til at føre statistik over hvad du læser, hvor længe du bliver på siderne og de links du klikker på. Alle marketing automation systemer gør brug af tracking pixels så man kan forbedre/målrette modtagerens oplevelse.