Bæredygtig forretningsudvikling: Grøn markedsføring uden greenwashing

Hvornår kan man markedsføre sig på bæredygtighed uden det bliver til greenwashing? Hvor går grænsen mellem god markedsføring og greenwashing, rent lovgivningsmæssigt?

Hos AutoBranchen Danmark er vi klar over udfordringerne man kan komme til at stå med, når man gerne vil markedsføre sine bærdygtighedstiltag. Derfor afholder vi i samarbejde med TEKNIQ Arbejdsgiverne et online arrangement d. 6. februar kl. 8.30-10.00.

Her vil AutoBranchen Danmarks juridiske chef og advokat Abid Khan forklare reglerne i markedsføringsloven og Forbrugerombudsmandens fortolkning af reglerne så I kan få et overblik over, hvor skellet mellem god markedsføring og greenwashing rent lovgivningsmæssigt skiller.

Deltagelse

Deltagelse er gratis og kun for medlemmer af AutoBranchen Danmark.

Tilmelding

Tilmeld dig her på siden ved at trykke på “Tilmeld”. Du vil herefter modtage en e-mail med et link til webinaret. Vi sender også en påmindelsesmail ud dagen i forvejen.

Spørgsmål

Oplever du tekniske udfordringer eller kan du ikke deltage alligevel? Frygt ikke – skriv til medlemskoordinator Julie Løvenholdt på jfl@abdk.dk, så sørger hun for at du får tilsendt al tilgængeligt materiale.