Bilforhandlere

Fang dine kunder på Facebook – udvidet

Sociale medier virker. De kan forbinde dig direkte med dine kunder eller måske vigtigst af alt potentielle nye kunder, som kan give mere salg i forretningen – men kun hvis du ved, hvordan du gør. Vi har hyret branchens førende digitale ekspert, Benjamin Rud Elberth, der blandt andet var ekspert i et program om de sociale medier på TV2 News. Han vil på 6 timer lære dig gode teknikker, tips og tricks, der kan hjælpe dig med at sælge biler og markedsføre din forretning på Facebook.

Tilmelding

Kurset bliver afholdt flere forskellige steder i landet, alle i tidsrummet kl.9-15 – så find den der passer dig bedst:

Hvorfor skal du vælge det udvidede kursus?

Det udvidede kursus er til dig, der allerede er godt i gang med at lave opslag og annoncer på Facebook, og som ønsker en gennemgang af de mere avancerede muligheder ved Facebook annoncering, så du kan ramme din målgruppe endnu bedre.

På det udvidede kursus vil Benjamin undervise i:

  • Hvordan du skaber engagement – og bruger engagementet til at sælge biler
  • En grundig gennemgang af Facebooks annoncemodul
  • Opsætning og gennemgang af en række forskellige annonceformater – hvad du kan bruge dem til, og hvordan fungerer de.
  • At arbejde med flere og segmenterede målgrupper og en introduktion til at arbejde med statistik

Vi tager udgangspunkt i DIN forretning

Kurset er skræddersyet til dig som sælger biler. Eksemplerne på kurset vil være hentet fra autobranchen og ligge tæt på din hverdag. Vi vil kigge på de forhandlere/mærker, der gør det rigtig godt, og vise hvordan du kan lære af det, og blive bedre til at sælge biler på Facebook. Men vi vil også inddrage eksempler fra andre brancher til inspiration.

Som noget nyt vil kurset også tage udgangspunkt i dig og din forretning! Du har mulighed for på forhånd at sende dine konkrete udfordringer eller spørgsmål til Benjamin, og så vil han gennemgå dem på kurset.

Hvad får du ud af at deltage på kurset?

Ud over at blive selvkørende i at lave endnu bedre indhold og salg af biler på Facebook, har vi også samlet en lille digital værktøjskasse, du kan tage med hjem, fordi vi gerne vil fortsætte med at hjælpe dig efter kurset:

  • Færdige opslag og annoncer, du kan tage med hjem og arbejde videre med
  • En digital mini-guide til at styre din Facebook-side, når du kommer hjem fra kurset
  • Medlemskab af en lukket Facebookgruppe, hvor du kan stille spørgsmål, og deltage i en række Facebook live sessioner med Benjamin Rud Elberth.
  • En digital statistikbank: Hvor mange biler bliver der solgt i dit område, og af hvilken type er det? Hvor mange besøg har kunden, typisk før de køber en bil? Hvor langt rejser folk for at købe bil? Det og mange flere spørgsmål er besvaret i vores statistikbank, som du kan bruge til inspiration til dine opslag, og til at sørge for at du rammer plet i din målgruppe. Den får du helt eksklusivt, når du har deltaget på kurset.

Kontakt

Charlotte Brix Andersen

Leder af Medlemsservice, forretningsudvikling og kommunikation

Flemming Ransborg

Medlemskonsulent, Nordjylland og Bornholm
Klaus Schultz

Klaus Schultz

Medlemskonsulent, Sydjylland og Fyn

Christian Richter

Kommunikations- og politisk rådgiver

Lene Søbo

Grafiker og marketingkoordinator

Christian Mikkel Uldall Grøn

Web- og social medie manager

Julie Løvenholdt

Medlemskoordinator

Emil Refn

Studentermedhjælper