Bilforhandlere

Hilsen fra direktøren

Personligt vil jeg gerne på både egne og ABAFs vegne sige tak for den støtte, I har udtrykt i medlemstilfredshedsundersøgelsen. ABAFs mission er at tilbyde sine services på en proaktiv, tilgængelig og optimal måde, som giver medlemmerne den bedste arbejdsgiverservice med fokus på nærhed. I tråd hermed arbejder vi hver dag på at blive endnu bedre, på at komme ud til jer, når I har brug for det, og på at være proaktive i vores rådgivning, så når I handler i ansættelsesretlig sammenhæng undgår at blive mødt med efterfølgende sager. Det er den måde, vi sikrer jer den bedste service.

Det er vigtigt for os både at kende jeres meninger via vores medlemstilfredshedsundersøgelse, men også at I udøver jeres medlemsindflydelse, og at I – hvis I har interesse for det – stiller op til bestyrelsen på generalforsamlingen i april 2018. Jeg glæder mig til at se jer.

De bedste hilsner

Marietta Bak Seemholt

Adm. dir.

Kontakt

Charlotte Brix Andersen

Leder af Medlemsservice, forretningsudvikling og kommunikation

Flemming Ransborg

Medlemskonsulent, Nordjylland og Bornholm
Klaus Schultz

Klaus Schultz

Medlemskonsulent, Sydjylland og Fyn

Christian Richter

Kommunikations- og politisk rådgiver

Lene Søbo

Grafiker og marketingkoordinator

Christian Mikkel Uldall Grøn

Web- og social medie manager

Julie Løvenholdt

Medlemskoordinator

Emil Refn

Studentermedhjælper