Ida Nynne Daarbak Jensen, jurist hos AutoBranchen Danmark, sætter et par ekstra ord på afgørelsen:
“Beskyldningerne var injurier, da kunden intet bevis havde for påstandene. Og derfor ender bøden og omkostninger for sagsanlægget hos kunden. Afgørelsen sender et signal om, at det godt kan betale sig at kæmpe imod urigtige injurier i kommentarfelterne på Facebook”, siger Ida Nynne Daarbak Jensen fra AutoBranchen Danmark.
Kontakt
Charlotte Brix Andersen
Leder af Medlemsservice, forretningsudvikling og kommunikation
Flemming Ransborg
Medlemskonsulent, Nordjylland og Bornholm
Klaus Schultz
Medlemskonsulent, Sydjylland og Fyn
Christian Richter
Kommunikations- og politisk rådgiver
Lene Søbo
Grafiker og marketingkoordinator
Christian Mikkel Uldall Grøn
Web- og social medie manager
Emil Refn
Studentermedhjælper
Anton Willum Bøje Ritzau
Studentermedhjælper