Bilforhandlere

Ny hjemmeside giver bedre overblik

Hvis du ikke allerede har opdaget det, har AutoBranchen Danmark fået ny hjemmeside. Målet er at skabe en bedre brugeroplevelse for de over 1200 medlemmer. 

Op til AutoBranchen Danmarks årsdag i sidste uge fik vi også en ny hjemmeside, som du befinder dig på nu, hvis du læser disse ord.  

Målet er at skabe en hjemmeside, der er lettere at finde rundt på, hvad end man arbejder som forhandler, som en del af eftermarkedet eller vil have overblik over alle de fordelsaftaler, man kan drage fordel af som medlem af AutoBranchen Danmark. 

Samtidig sker lanceringen af den nye hjemmeside for at komme ud over nogle problemer, som til tider skabte besvær på den gamle hjemmeside:  

“Den gamle hjemmeside var blevet besværlig og bekostelig at vedligeholde og udvikle, så med vores nye hjemmeside ønsker vi både at give vores medlemmer et bedre overblik og en bedre brugeroplevelse,” siger Charlotte Brix Andersen, chef for medlemsservice, forretningsudvikling og kommunikation i AutoBranchen Danmark. 

Et skatkammer af viden om branchen

“Vi har over 1200 medlemmer fra alle dele af autobranchen, og det stiller store krav til vores hjemmeside, der skal kunne skabe værdi, hvad end man er brugtvognsforhandler eller autolakerer eller nyvognsforhandler eller leasingselskab. De krav, synes vi, den nye hjemmeside lever op til, men vi justerer selvfølgelig løbende i takt med, at vi gør os erfaringer med brugen af den nye hjemmeside,” siger Charlotte Brix Andersen videre.  

På hjemmesiden kan man både læse de magasiner og rapporter, som AutoBranchen Danmark udgiver, ligesom man kan få overblik over de juridiske ydelser, der leveres til medlemmerne.  

Samtidig er det muligt at læse vores mange nyheder, få overblik over kurser og events, nærstudere vores fordelsaftaler og blive klogere på både uddannelse, grøn omstilling, krav til arbejdsmiljø og lignende.  

Som tidligere er en del af indholdet på hjemmesiden kun tilgængeligt, hvis man er medlem af AutoBranchen Danmark. 

Kontakt

Charlotte Brix Andersen

Leder af Medlemsservice, forretningsudvikling og kommunikation