Bilforhandlere

Ny aftale kan give dialog med kunderne hele døgnet 

Sover du, hvis en mulig kunde vil have fat i dig klokken 23.30? Eller hvad med klokken 05? Måske du bare har meget travlt, og af gode grunde ikke kan være til rådighed flere steder samme tid.

Selv om mange bilforhandlere, værksteder og autolakerere har udvidet tilstedeværelsen for at imødekomme kunderne, så vil de fleste nok svare ja.

IT-firmaet Weply har udviklet en chatløsning, som giver dig mulighed for at have dialogen med kunderne døgnet rundt. Forhandleren eller værkstedet skal ikke selv bemande chatten. Det gør Weply med personale, der er uddannet og testet i alt fra grammatik til kundeservice. Personalet, der er dansktalende, sidder flere steder i verden, så de kan dække hele døgnet.

Weply er nordens førende inden for sit område og har allerede i omegnen af 350 kunder i autobranchen i Danmark. I kraft af en ny samarbejdsaftale med AutoBranchen Danmark, tilbyder Weply sine ydelser til medlemmerne med fordelagtige vilkår og reducerede priser.

“Vi sørger for svar inden for to til fire sekunder. Forbrugerne har nemmere ved at chatte her og nu fremfor at sende en mail og vente på svar. Det giver en langt bedre kundeoplevelse, og det giver flere kunder, fordi vi skaffer flere “leads” – altså mulige kunder – til virksomheden,” siger Patrick Rosengren Nielsen, der er medstifter og CSO i Weply.

Medlemmer af AutoBranchen Danmark får tilbudt 14 dages gratis test eller op til 75 “leads”. Efter de to uger kan testen udvides med to måneder, hvor medlemmer får en reduceret pris pr. “lead”. Hvis virksomheden og Weply derefter aftaler et abonnement, kommer det også med en reduceret pris.

Weply arbejder desuden med socialt ansvar. Flere af de medarbejdere, som passer chatten, er personer med et fysisk handicap, som kunne have svært ved at passe andre jobs.

“ Det er en del af vores mission at aktivere personer med fysisk handicap. Med et job hos os får de fantastiske muligheder for igen at få et job. Det giver dem livskvalitet og i rigtigt mange tilfælde er de faktisk langt overkvalificeret til arbejdet, men de elsker det,” siger Patrick Rosengren Nielsen.

I Danmark er lige nu ansat 18 personer med fysisk handicap ansat i løbet af det seneste halvandet år og målet er på sigt at nå 1000 personer.

Læs mere om fordelsaftalen med Weply i Fordelskataloget herunder. Du kan også kontakte Patrick Rosengren Nielsen, Weply, 4032 6856 eller Henrik Bitzer, Partnerskabschef i AutoBranchen Danmark, 31 47 49 97.

Kontakt

Henrik Bitzer

Partnerskabschef