Bilforhandlere

Stort tema: Sådan løfter serviceaftaler din bundlinje i bilhuset

Flere og flere bilforhandlere tilbyder service- og reparationsaftaler til kunderne. AutoBranchen Danmark kigger nærmere på, hvad aftalerne betyder for økonomien, kundetilfredsheden og loyaliteten mellem bilhuse og deres kunder.

Og ikke mindst hvad potentialet er for de bilforhandlere, som endnu ikke tilbyder service- og reparationsaftaler. Vi har interviewet tre forskellige bilforhandlere i tre forskellige regioner i Danmark om deres erfaringer med aftalerne, og vores auto-jurist kigger nærmere på aftalerne med paragraf-øjne.

Kontakt

Charlotte Brix Andersen

Leder af Medlemsservice, forretningsudvikling og kommunikation

Flemming Ransborg

Medlemskonsulent, Nordjylland og Bornholm

Klaus Schultz

Medlemskonsulent, Sydjylland og Fyn

Christian Richter

Kommunikations- og politisk rådgiver

Lene Søbo

Grafiker og marketingkoordinator

Christian Mikkel Uldall Grøn

Web- og social medie manager

Julie Løvenholdt

Medlemskoordinator

Emil Refn

Studentermedhjælper

Anton Willum Bøje Ritzau

Studentermedhjælper