Bilforhandlere

VidenCentret tilbyder ny forsikringssupport

Mange gange går samarbejdet glat mellem lakerere og forsikringsselskaber, og det er naturligvis bedst for alle involverede parter. Men det hænder også, at noget går galt i samarbejdet. Måske er I ikke enige, eller måske har du brug for at få et godt råd med på vejen i din dialog med forsikringsselskabet. Når uenigheden opstår, er man ofte overladt til sig selv og kan ikke stille meget op over for sin modpart.

Men det skal være slut nu.

AutoBranchens VidenCenter tilbyder fra i dag en ny support, så du kan få set på sagen med friske øjne. Vi har kontakten til hele branchen, og der er næppe et scenarie, som er nyt for os. Derfor kan vi også hjælpe dig videre i din hverdag.

Du kan ringe til udviklingskonsulent Nicky Bobak på 40 50 05 44 eller vores tekniske konsulenter Rico Laurits Madsen på 31 26 15 91 eller Finn Larsen på 51 30 93 69. Der vil oftest være brug for dokumentation, så fotografer gerne dokumenterne og/eller skaden. Fotos og dokumentation kan sendes via sms eller uploades via AutoBranchen Danmarks hjemmeside.

”Med AutoBranchen Danmarks nye tiltag kommer vi endnu tættere på medlemmerne. Vi vil lette din hverdag og med forsikringssupporten bliver det muligt at løse de uenigheder, der måtte opstå mellem din virksomhed og dit forsikringsselskab”, siger AutoBranchen Danmarks administrerende direktør Gitte Seeberg

Kontakt

Charlotte Brix Andersen

Leder af Medlemsservice, forretningsudvikling og kommunikation

Flemming Ransborg

Medlemskonsulent, Nordjylland og Bornholm
Klaus Schultz

Klaus Schultz

Medlemskonsulent, Sydjylland og Fyn

Christian Richter

Kommunikations- og politisk rådgiver

Lene Søbo

Grafiker og marketingkoordinator

Christian Mikkel Uldall Grøn

Web- og social medie manager

Julie Løvenholdt

Medlemskoordinator

Emil Refn

Studentermedhjælper