Og hvorfor gør du så det? Det gør du, fordi AutoBranchen Danmark gerne vil være bedre til at hjælpe og rådgive netop din virksomhed.
Der sker rigtig mange forandringer i branchen. Konsolideringer af både små og store forretninger. Generationsskifte. Kunder der forventer en stærkere digital kontakt omkring bilkøb eller reparationer. Den grønne omstilling, som vil forandre bilparken, når flere elbiler og hybridbiler ruller ud på vejene. Det bliver sværere at finde medarbejdere med de rette kvalifikationer til at løse opgaverne på værkstederne. Det er forandringer, der kræver viden og fleksibilitet for at være konkurrencedygtig.
Netop det vil vi være endnu bedre til at hjælpe jer med. Derfor er vi i gang med at gøre vores medlemsydelser skarpere og mere målrettede.
Første skridt er at spørge ind til jeres konkrete behov. På torsdag den 6. september modtager I et spørgeskema i jeres indbakke. Andre vil få et spørgeskema, når vi er på besøg hos jer. Vi vil nemlig gerne høre, hvilke problemstillinger I står med i hverdagen, hvad I synes om de medlemsydelser, vi tilbyder i dag og få input til dem, som vi skal tilbyde i fremtiden.
Når vi har jeres svar, vil vi bringe nogle af konklusionerne her på hjemmesiden. Andre vil vi give jer på medlemsmøder. Og andre igen vil vi bruge som en anledning til at besøge jer for at få sat flere ord på svarene.
Vi håber, at I vil bruge et par minutter på at svare på spørgeskemaet. Medlemsydelserne bliver først rigtig gode, når vi har input fra jer.
På forhånd tak
Charlotte Brix Andersen
Chef for medlemsservice og forretningsudvikling
NB: Vi har desværre ikke mailadresser på alle vores medlemmer. Derfor kan du være uheldig ikke at modtage spørgeskemaet på mail. Modtager du ikke spørgeskemaet på torsdag, er du meget velkommen til at kontakte Sebastian Feirup på sfl@abdk.dk, så vil han sørge for, at du får spørgeskemaet tilsendt, og at vi får din rigtige e-mailadresse registeret.