Bilforhandlere

Nyt magasin sætter fokus på fragt og klæder dig på til forhandlinger

Den nyeste version af Magasinet Eftermarkedet er nu på gaden og fokuserer på lakerernes fragtudgifter – og indeholder samtidig en guide til bedre forhandlinger med forsikringsselskaberne.

Som medlem af AutoBranchen Danmark modtager du seks gange årligt et af vores magasiner, der går i dybden med trends og tendenser inden for branchen, ligesom du i magasinerne blandt meget andet kan lade dig inspirere af kolleger fra branchen og hvordan de griber udfordringerne an.  

Og nu er det den nyeste udgave af Magasinet Eftermarkedet, der er på gaden og som lander i postkassen en af dagene, hvis det ikke allerede er nået frem.  

I dette nummer af magasinet er der fokus på fragt til og fra lakereren, som udgør en stadig stigende udgift for skadesbranchen – og som der sjældent kompenseres for af forsikringsbranchen.  

Derudover er der også fokus på forhandlingerne med forsikringsselskaberne og hvad de juridiske tips til, hvad en god samarbejdsaftale som minimum indeholder. Med magasinet er der dertil vedlagt en fysisk version af udgivelsen “Den gode forhandling – en guide fra AutoBranchen Danmark”, der over knap 40 sider samler viden, tips, rådgivning og regneeksempler, som du kan bruge, når du forhandler med forsikringsselskaberne.  

Derudover kan du blive opdateret på vores arbejde med bæredygtighedsrapportering, ligesom der er artikler om den nye starttid på lakering i Autotaks og de kommende EU-krav om arbejdstidsregistrering, som også gælder for vores branche.  

Endelig er der fokus på eksport af totalskadede biler og behovet for mere genbrug og reparationsgrænsen. 

Du kan læse den nyeste version af Magasinet Eftermarkedet her.

Og kan læse tidligere udgaver af vores magasiner her

Kontakt

Charlotte Brix Andersen

Leder af Medlemsservice, forretningsudvikling og kommunikation