Elbiler

Styrket fokus på medlemmerne i AutoBranchen Danmark

Sommeren er skudt i gang med en organisationsændring i AutoBranchen Danmark. I et ønske om at styrke opmærksomheden om medlemmerne, er Charlotte Brix Andersen pr. 1. juni ansat som leder af en nyetableret afdeling med titlen Medlemsservice og forretningsudvikling. Charlotte Brix Andersen kommer senest fra en stilling som kommunikations- og analysechef i Danmarks Idrætsforbund. Hun har også tidligere bestredet en post som kommunikations- og fundraisingchef i WWF Verdensnaturfonden.

Charlotte Brix Andersen bliver overordnet ansvarlig for koordinering af alle ydelser til AutoBranchen Danmarks medlemmer.

”Vi vil være endnu mere skarpe på, hvad der rører sig i markedet og på den måde skabe værdi for AutoBranchen Danmarks medlemmer. På samme tid er der fart på såvel den teknologiske udvikling som den digitale udvikling, og sidstnævnte vil især ændre hele kundekontakten. Her er det også vores ambition at være opdateret og på den måde gøre dagligdagen nemmere for medlemmerne. Vores formål er jo ganske enkelt at skabe tryghed i forhold, hvor tingene kommer til at ændre sig rigtigt hurtigt”, siger Charlotte Brix Andersen.

Eylem Ünüvar er også pr. 1. juni udnævnt til leder af AutoBranchen Danmarks juridiske afdeling med ansvar for alle juridiske opgaver i organisationen. Eylem Ünüvar har været ansat i organisationen i en årrække, og har et bredt kendskab til AutoBranchen Danmarks juridiske mærkesager og til de problemstillinger, medlemmerne oplever i dagligdagen.

”Juridisk afdeling har manglet en leder i nogle måneder, og i den periode har Eylem Ünüvar taget ansvar og har løftet opgaven. Hun er fagligt stærk og har vist, at hun kvalificeret til rollen og kan hjælpe medlemmerne i deres juridiske spørgsmål”, siger Gitte Seeberg, administrerende direktør i AutoBranchen Danmark.

Henrik Bitzer står i spidsen for Partnerskaber, en nyetableret afdeling, som har ansvaret for alle nuværende og fremtidige samarbejdsaftaler.