Om din virksomhed er stor eller lille, sælger nye eller brugte biler, er autoriseret mærkeværksted eller frit værksted, spiller ingen rolle. Om du er autolakerer i en kæde eller er fri, uafhængig og selvstændig, spiller heller ingen rolle. Som medlem af AutoBranchen Danmark kan du helt sikkert finde medlemsydelser, der passer til din virksomhed.
AutoBranchen Danmark har medarbejdere, der er 100 procent dedikeret til at skaffe medlemmerne de bedst mulige fordelsaftaler. Og så er der andre medarbejdere, hvis fornemmeste opgave er at hjælpe medlemmerne i gang med at bruge aftalerne.
Ved årsskiftet trådte en ny finansieringsaftale med Santander i kraft. Den nye aftale er formentlig branchens mest attraktive finansieringsaftale – attraktiv for kunderne og attraktiv for bilforhandlerne i form af blandt andet loyalitetsbonus.
I samme kategori er også en god aftale om AutoBranchen Danmark Forsikring, der er skabt i tæt samarbejde med Gjensidige.
“Vi ved godt, at denne tid er hård for mange virksomheder på grund af inflation, energipriser og til en vis grad også lav købelyst hos forbrugerne. På den baggrund er det ekstra vigtigt med gode rabatter og flere indtjeningsmuligheder, og derfor gør vi meget ud af at fortælle om vores mange fordelsaftaler lige nu,” siger Gitte Seeberg, administrerende direktør i AutoBranchen Danmark.
AutoBranchen Danmarks mest væsentlige medlemsydelse er fortsat juridisk rådgivning. Den juridiske afdeling består af en advokat og to jurister, som alle tre har en omfattende viden og erfaring om branchen. De er eksperter i alt fra købelov til GDPR, forhandlerkontrakter og meget andet. Har du spørgsmål til ansættelsesret, så er juristerne fra AutoBranchens ArbejdsgiverForening, ABAF, klar til at hjælpe.
“Vi ved af erfaring, at nogle glemmer, at de kan få juridisk rådgivning i kraft af deres medlemskab hos os. I stedet kommer de til at betale store summer til eksterne advokater for en rådgivning, de kunne have hentet gratis hos os,” siger Gitte Seeberg.
Mange bilforhandlere bruger aftaler som CarGarantie og AutoProff som et sikkerhedsnet i deres bilhandler. Nogen bruger Teknologisk Institut til værkstedskontrol og gør brug af den omfattende support til Autotaks, mens andre bruger de forskellige andre løsninger, der findes blandt fordelsaftalerne.
“Vores support til Autotaks er ubetinget markedets bedste. Vi kommer også gerne ud på værkstederne med tips og tricks – for hvis man er opdateret i brugen af systemet til skadesopgørelser, så er der indtjening at hente og tid at spare,” siger Gitte Seeberg videre.
Medlemsydelserne omfatter mange flere fordelsaftaler. Det gælder også tre forskellige nyhedsbreve hver uge, kurser, webinarer, samarbejde med erhvervsskoler og andre om uddannelse og efteruddanelse og meget andet.
Husk, at du kan læse mere om medlemsydelserne på hjemmesiden