Forside/Indlæg/Autotaks-support får lidt flere opkald på grund af corona-situationen

Autotaks-support får lidt flere opkald på grund af corona-situationen

Corona-uge 2 har betydet en smule flere henvendelser til AutoBranchen Danmarks Autotaks-support. Det fortæller Jørgen Petersen, som er forsikringskonsulent, og som er den, man får i røret, når man ringer ind.

Han kan hjælpe med langt det meste i Autotaks på distancen – herunder problemer med login og spørgsmål vedrørende skadesrapporter generelt set.

“Jeg får en anelse flere opkald end normalt, hvilket primært skyldes, at flere arbejde geografisk forskudt for hinanden. Det betyder, at den på hjemmekontoret og kollegaen på værkstedet måske ikke lige er opmærksom på et ændret kodeord eller en proces, fordi de kan have lidt sværere ved at kommunikere hurtigt”, fortæller Jørgen Petersen.

Kontakt supporten

Åbningstid for telefonen:
Mandag-tirsdag kl. 08:00 – 18:00
Fredag kl. 08:00-18:00
Weekenden Lukket

Lidt mere tid til at dobbelttjekke

For dem, som er vant til Autotaks, er man lige nu inde i en periode, hvor der er en anelse bedre tid til at dobbelttjekke de rapporter, man sender ind til sit forsikringsselskab.

“Det udløser også lidt flere spørgsmål fra brugerne om, hvorvidt de nu har fået det hele med”, siger Jørgen Petersen fra AutoBranchen Danmark.

Herunder kan du læse mere om, hvordan AutoBranchen Danmarks supportfunktion kan hjælpe brugere af Autotaks. Eller hvordan man tilmelder sig.

Autotaks ejes og drives af Forsikring & Pension (F&P) og bruges til at opgøre forsikringsskader på biler og en lang række andre transportformer i Danmark.

Mere om vores Autotaks-support her

Hvad omfatter supporten?2020-08-27T15:06:15+02:00
  • Hjælp til oprettelse
  • Hjælp til login
  • Vejledning til korrekte opgørelser
  • Registrering af fejl og mangler i Autotaks
  • Løbende kurser i brug af systemet
Hvad koster supportfunktionen?2020-08-27T15:08:01+02:00
  • Prisen for hele pakken er 75 kr. (ex. moms) per måned.
  • Adgang til support er forbeholdt AutoBranchen Danmarks medlemmer og brugere af Autotaks.
  • Det er en forudsætning for oprettelse som bruger, at Forsikring & Pension accepterer tilmeldingen.
  • Det er gratis at kalkulere skader.

 

 

Sådan tilmelder du dig vores support2020-08-27T15:14:00+02:00
  • Kontakt os på tlf. 33 25 14 33 eller support@abdk.dk.
  • Ved e-mails skal vi bruge info om: firmanavn, cvr-nummer, mailadresse på kontaktperson samt virksomhedens reparatørnummer.
  • Skriver du ind til os, så husk at notere “Tilmelding til Autotaks” i emnefelt.
  • Så snart vi har modtaget tilmeldingen, sørger vi for at oprette dig som bruger hos Forsikring & Pension.
  • Herefter bliver du kontaktet på telefon og får udleveret bruger-ID, password og hjælp til opsætning.
  • Autotaks ejes og drives af Forsikring & Pension, som til enhver tid fastsætter priser og kriterier for anvendelse og skadeskalkulationer.
  • Yderlige information findes på www.autotaks.dk 
2020-03-30T16:30:57+02:0030/03/2020|Tags: , |