Måske ringer der ikke lige en klokke, hvis du arbejder i salgsafdelingen, men spørger du værkføreren, nævner Autotaks på skadecentret eller snakker med jeres autolakerer, ringer klokken med stor sandsynlighed.
Autotaks er det system, som bruges til at opgøre forsikringsskader på biler i Danmark, og systemet er vigtigt at kende til, når bundlinjen skal gøres op for hele din virksomhed. Nicky Bobak, eftermarkedschef hos AutoBranchen Danmark uddyber:
“Vi har stort branchekendskab, uanset om det drejer sig om karrosseri eller autolakering. Kigger man på ens virksomhed overordnet set, er det en fordel at samle sin support ét sted. Kombineret med juridisk rådgivning og fordelsaftaler til medlemmer af AutoBranchen Danmark får man dermed den fulde pakke med alle de goder, som følger med”, siger Nicky Bobak fra AutoBranchen Danmark.
Nem opstart
Hvis din virksomhed ønsker Autotaks-support hos AutoBranchen Danmark, er opstarten nem. Det eneste, du skal have klar er dit reparatørnummer, som udleveres af Forsikring & Pension (F&P), som ejer og driver Autotaks.
“Så snart vi har reparatørnummeret, kan vi hurtigt knytte virksomheden til vores support. Fremadrettet får man support og hjælp til at bruge systemet endnu bedre, end man måske gør i dag. I sidste ende kan omsætningen i virksomheden som helhed hæves, fordi man får bedre styr på skadesopgørelser og reparationer”, forklarer Nicky Bobak.
Læs mere om Autotaks-support fra AutoBranchen Danmark.