Eftermarked

Kampen for fair afregning fylder hos flere og flere

Der er brug for et opgør med tidligere tiders fejl, hvis skadesbranchen også i fremtiden skal være en attraktiv branche. Det er fokus i det nye nummer af Magasinet Eftermarkedet, som nu er på gaden.  

For nylig satte Konkurrencerådet fokus på, at forbrugerne betaler for meget for deres skadesforsikringer hos landets forsikringsselskaber. 

Men samtidig oplever store dele af skadesbranchen, at afregningen halter fra forsikringsselskaberne.  

I den nye udgave af Magasinet Eftermarkedet, som alle medlemmer af AutoBranchen Danmark modtager gratis med posten som en del af deres medlemskab, stiller flere fra eftermarkedet sig frem og taler for bedre vilkår til skadesbranchen. 

Du kan også læse om et autolakereri, der har helt styr på miljøstyring og giver gode råd til, hvordan man kan imødese Arbejdstilsynets besøg med ro i maven.  

Samtidig er der oversigt over den overenskomst, som for nylig blev forhandlet på plads, og der er en opfordring til at give tilbage til branchen ved at være skuemester på College360. 

I magasinet er der endelig artikler, der ruster dig til at forhandle bedre med forsikringsselskaberne, ligesom der er fokus på AutoBranchens Danmarks netværksgrupper, hvor man kan sparre om forretningen med kolleger fra branchen.  

Du kan læse den nyeste udgave af Magasinet Eftermarkedet her.

Kontakt

Rune Langhoff Sørensen

Eftermarkeds- og klimakonsulent