Home » AutoBranchen Danmark og Forsikring & Pension styrker samarbejde om Autotaks

AutoBranchen Danmark og Forsikring & Pension styrker samarbejde om Autotaks

Forsikring & Pension (F&P) udsendte fredag den 20. marts 2020 en såkaldt broadcast i Autotaks. I den står, at supportmailen i Forsi/ Autotaks linkes sammen med den supportmail, som AutoBranchen Danmark har ved netop rådgivning og vejledning i Autotaks.

Konkret betyder det, at mails om fejl og mangler i Autotaks nu bliver sendt direkte til AutoBranchen Danmark, der så kan samle værdifuld viden sammen om det daglig brug af Autotaks. Den viden kan igen deles med F&P, så fejl og mangler kan løses mere effektivt.

Nicky Bobak, chef for AutoBranchen Danmarks Videncenter forklarer, hvorfor det kan være værdifuldt for medlemmer af AutoBranchen Danmark og brugere af Autotaks, at der nu er tale om en ‘first level support’.

“Vores support kommer fremover til at foregå på ‘first level’. Det betyder, at vi får vigtig indsigt i de udfordringer, som brugerne kan opleve med systemet til at gøre skader op. Og det betyder, at vi meget mere struktureret kan samle til bunke  med sager og vende situationen med F&P. Så det er en stor nyhed for os. Og det styrker fordelen ved at være medlem hos os”, siger Nicky Bobak.

Bedre værktøj over for selskaberne

Med first level support får AutoBranchen Danmark et langt bedre værktøj til at tage dialogen med forsikringsselskaberne individuelt, fordi man fremover taler ud fra et endnu bedre datagrundlag. Og vel at mærke det samme datagrundlag.

“Det her er rigtig vigtig, fordi vi dermed forhåbentlig kan få løst flere sager hurtigere. Og vi vil hurtigere kunne sætte sagerne i system”, forklarer Nicky Bobak.

Eksempler på fejl som kan rettes hurtigere

Det styrkede samarbejde resulterer i:

  • Tekniske fejl, som er opstået under en opdatering hos Forsikring og Pension, kan udbedres hurtigere.
  • Forskelle mellem Eurolak og Autotaks lak-beregninger vil matche bedre, så der beløbsmæssigt ikke er afvigelser grundet samme dataleverandør.
  • Eurolak – hvad er det? Læs mere om, hvorfor du bør kende Eurolak her.
Hvad omfatter supporten?2020-08-27T15:06:15+02:00
  • Hjælp til oprettelse
  • Hjælp til login
  • Vejledning til korrekte opgørelser
  • Registrering af fejl og mangler i Autotaks
  • Løbende kurser i brug af systemet
Hvad koster supportfunktionen?2020-08-27T15:08:01+02:00
  • Prisen for hele pakken er 75 kr. (ex. moms) per måned.
  • Adgang til support er forbeholdt AutoBranchen Danmarks medlemmer og brugere af Autotaks.
  • Det er en forudsætning for oprettelse som bruger, at Forsikring & Pension accepterer tilmeldingen.
  • Det er gratis at kalkulere skader.

 

 

Sådan tilmelder du dig vores support2020-08-27T15:14:00+02:00
  • Kontakt os på tlf. 33 25 14 33 eller support@abdk.dk.
  • Ved e-mails skal vi bruge info om: firmanavn, cvr-nummer, mailadresse på kontaktperson samt virksomhedens reparatørnummer.
  • Skriver du ind til os, så husk at notere “Tilmelding til Autotaks” i emnefelt.
  • Så snart vi har modtaget tilmeldingen, sørger vi for at oprette dig som bruger hos Forsikring & Pension.
  • Herefter bliver du kontaktet på telefon og får udleveret bruger-ID, password og hjælp til opsætning.
  • Autotaks ejes og drives af Forsikring & Pension, som til enhver tid fastsætter priser og kriterier for anvendelse og skadeskalkulationer.
  • Yderlige information findes på www.autotaks.dk 
2020-03-23T12:20:30+01:0023/03/2020|Tags: , |