Elbiler

Øget support skal hjælpe Autolak-medlemmer

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_text]AutoBranchen Danmark lytter med alvor, når autolak-medlemmer fortæller, at de er pressede på deres økonomiske fundament. Overskudsgraden er måske på nogle ganske få procent, og i sidste instans er der ikke meget tilbage, når regnskabsåret afrundes.

En af de vigtigste nøgler til at forbedre indtjeningen er prisberegningerne i Autotaks – forsikringsselskabernes nødvendige, men omdiskuterede system. AutoBranchen Danmarks VidenCenter har over de seneste måneder skruet kraftigt op for sine supportfunktioner til problemer og udfordringer i Autotaks. Men det skærpede fokus på medlemmernes økonomi stopper ikke der. Det fortæller Nicky Bobak, der er chef for AutoBranchen Danmarks VidenCenter.

“En lakforretning er ikke en isoleret størrelse. Den er oftest afhængig af mange led, og her tænker jeg både på kunder og værksteder. Vi yder også meget gerne support til autolakerernes samarbejdspartnere, fordi man måske med et hurtigt telefonopkald eller et kig i Autotaks kan affeje uoverensstemmelser”, fortæller Nicky Bobak.

Flere trin i support

AutoBranchen Danmarks VidenCenter leverer support på flere trin. Det er lige fra et login som ikke virker, til at føre sager mod et forsikringsselskab i tilfælde med fejlfyldte skadesopgørelser.

“Vi mener, det er en kerneydelse til vores medlemmer, at vi kan agere både supporter, men også sagfører, der er vagthund over for forsikringsselskaberne. Og vi ønsker, at medlemsservicen også skal forbedre og styrke det vigtige forhold til både kunder og værksteder”, siger Nicky Bobak fra AutoBranchen Danmarks VidenCenter.

Hvis du er interesseret i, hvordan AutoBranchen Danmarks VidenCenter kan hjælpe netop din virksomhed, skal du ikke tøve. Ring eller skriv til Nicky Bobak på tlf. 40 500 544 eller nbo@abvc.dk.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_tagline_box backgroundcolor=”” shadow=”no” shadowopacity=”0.7″ border=”1px” bordercolor=”” highlightposition=”top” content_alignment=”left” link=”” linktarget=”_self” modal=”” button_size=”” button_shape=”” button_type=”” buttoncolor=”” button=”” title=”Support på flere niveauer ” description=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]AutoBranchen Danmarks VidenCenter styrker support og rådgivning ved uenigheder mellem værksteder og forsikringsselskaber. Ved at analysere medlemsdata og konkrete cases kan VidenCentret føre sager for medlemmer. Det sker i fire trin:

  1. VidenCentret yder løbende support, der skal forhindre fejl og mangler i skadesopgørelser. Det skal foregribe uenigheder.
  2. VidenCentret tager fat i den pågældende taksator, hvis der konstateres fejl i Autotaks eller i opgørelsen. Eksempelvis ved at sammenligne data fra Autotaks og Eurolak.
  3. Hvis uenigheden fortsætter, tages sagen videre til overtaksator.
  4. I yderste led vil AutoBranchen Danmarks VidenCenter tage sagen helt til det pågældende forsikringsselskab.

[/fusion_tagline_box][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]