Eftermarked

Sådan kan dit medlemskab hos AutoBranchen Danmark specialdesignes

Som både nyt og eksisterende medlem af AutoBranchen Danmark er der flere muligheder for at specialdesigne sin opstartsfase som virksomhed inden for autolakering eller karrosseriteknik.

Eksempelvis kan der laves enkeltforløb til nye og eksisterende brugere af systemet Autotaks. En anden mulighed er gå-hjem-møder på udvalgte værksteder.

Nicky Bobak, eftermarkedschef hos AutoBranchen Danmark, sætter flere ord på muligheder som nyt medlem.

“Vi tilbyder en række medlemsfordele, der er relevante for både autolakerere, eftermarkedet generelt og bilforhandlere. Til eftermarkedet og lakfolket har vi mulighed for både fysiske møder eller fjern-support til systemet Autotaks”, siger Nicky Bobak og fortsætter:

“Man kan altid kontakte vores erfarne lakkonsulent eller forsikringskonsulent, hvis man som medlem ønsker råd og vejledning til at drive en sundere og mere effektiv forretning”.

Mandsopdækning til skadesopgørelser

Som et andet eksempel kan AutoBranchen Danmarks konsulent lave en slags mandsopdækning med tilhørende rådgivning i forhold til Autotaks.

“Det kan være relevant, hvis man starter med at bruge Autotaks i nye afdelinger, eller man er ved at lære nye kolleger op til at bruge systemet. Korrekte opgørelser i Autotaks er vigtig for bundlinjen, fordi ukorrekte og mangelfulde skadesopgørelser er lig med tab af omsætning på værkstederne”, siger Nicky Bobak.

  • Mandsopdækning med support til især nye brugere af systemet Autotaks.
  • Uformelle gå-hjem-møder på udvalgte værksteder og lakværksteder, hvor der deles ud af tips og tricks.
  • Fjernstyring af Autotaks til vejledning i korrekte opgørelser i systemet, før opgørelser sendes til forsikringsselskaberne.

Herunder kan du læse mere om de mange medlemsfordele, du kan opnå hos AutoBranchen Danmark, hvis du arbejder som autolakerer, karrosseritekniker, værksted eller bilforhandler.

Kontakt

Nicky Bobak

Eftermarkedschef- og Brugtvognsekspert